Czas wyborów!


Wybory prezydenckie się nie odbyły, więc dla zapełnienia tej pustki, wspólnie z Reiko dajemy Wam szansę na wybór kolejnych tłumaczonych przez nas serii! 

Ankieta do znalezienia tutaj:

Niektóre serie, takie jak Quanzhi Gaoshou, czy Quanzhi Fashi jeszcze nie wyszły,
więc jest to na tę chwilę tylko wersja poglądowa.
Jeśli jednak będą miały sporą przewagę głosów, to raczej nie będzie sensu pytać o nie ponownie 😛


Z Ling Jian Zun i Wan Jie Xian Zong sprawa jest jeszcze dość niejasna, więc jeśli ktoś nas nie wyręczy
i bardzo chcecie, żeby któreś z nas je dokończyło, to zapewne tak zrobimy.


Dziękujemy za głosy i dobrej nocy!



P.S. Jeśli chodzi o serie tłumaczone przeze mnie, to pojawią się też niedługo odpowiednie ankiety dla Patronów poszczególnych progów. Na tę chwilę są jeszcze do skończenia 4 odcinki Xue Ying Ling Zhu, więc macie jeszcze sporo czasu do namysłu 😅

Komentarze

  1. dałem juz odp bym sie cieszył jakbyście to tłumaczyli bo nikt niechce a anime te co w liscie sa fajnie i mają potencjal jakbyscie tłumaczyli to jakis link czy cos bys dal bo nw jak wy spópracujesz z innym tłumaczem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tę chwilę, po prostu czasem nieco się wspieramy, dzielimy tłumaczeniami na jednym Discordzie i za bardzo nie wchodzimy sobie w drogę 😅
      Może kiedyś będziemy tłumaczyć coś wspólnie, ale póki co, tak jest chyba efektywniej.
      Poza Discordem, wesprzeć i oglądać jej tłumaczenia możecie np. tutaj https://reikoproject.blogspot.com/

      Usuń
  2. Prooszę Tian Guan Ci Fu (tak wiem jest w ankiecie, ale przed chwilą natrafiłam na to anime i poczułam potrzebę obejrzenia go jak wyjdzie, a to jest jedyna strona tłumaczy jaką znam... Naprawdę wielbię was za te tłumaczenia <3)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieje ze dokonczycie serie Wan Jie Xian Zong 3nd Season oraz Ling Jian Zun które otaku porzucił i nie zanosi sie by wrócił .A oba u mnie czekają na dokończenie szczególnie liczę na Ling.

    A co do listy to ciezko wybrać ja oddałem głosy.Tam jest wiele pozycji wartych tłumaczenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda środa i niedziela byłą dla mnie jak piątek dla alkoholika :D Ogladam na bieżąco Dou Lou i SnowEagle Lord. Pojęcia nie miałem, że jest jeszcze tyle CGI i nie wiem co wybrać! Chyba po prostu poczekam na wspaniałą dziesiątkę i wtedy przyjrzę się bliżej co warto oglądać.
    Nie raz siedziałem do późna i dostawałem maila o 2:00 czy o 4:00 rano, że dodałeś nowy post.
    Pisząc ten komentarz chciałem Ci podziękować za świetną pracę jaką wykonujesz!
    Będę wspierał już zawsze ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wsparcie, postaram się nie zawieść i jeśli się uda, to też już zawsze tłumaczyć ;)

      Usuń
  5. Spirit Sword jest kozacki chyba moje ulubione chińskie animu niesty po 70 odcinku brak tłumaczeń w języku polskim :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie by było jakbyś przetłumaczył capeta , to moje anime z dzieciństwa

    OdpowiedzUsuń
  7. Są juz jakies wyniki albo cokolwiek ? :) czy cos przeoczylem ;D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz