Dou Po Cang Qiong Special 1










S艂uchajcie, s艂uchajcie, mieszka艅cy Khorinis!

Na rozkaz wielmo偶nego lorda Hagena og艂asza si臋 co nast臋puje:

W zwi膮zku z zaistnia艂膮 sytuacj膮 nie jestem jeszcze w stanie przet艂umaczy膰 kilku odcink贸w do przodu.

Od chwili obecnej Patroni przejmuj膮 wy艂膮czne dow贸dztwo nad przedpremierowymi odcinkami

Wszyscy mieszka艅cy, kt贸rzy odrobin臋 cierpliwo艣ci maj膮 odcinek ujrz膮 oko艂o godziny 21.
Ci za艣, kt贸rzy przeszli odpowiednie przeszkolenie niech wst臋puj膮 w szeregi Patron贸w i ogl膮daj膮 przed wszystkimi!

Wszelkie 艣rodki bezpiecze艅stwa dotycz膮ce wychodzenia nowych t艂umacze艅 zostan膮 jeszcze bardziej zaostrzone.

Stra偶nicy strzeg膮cy bram nie b臋d膮 przepuszcza膰 nikogo kto nie posiada zezwolenia na przedwczesne ogl膮danie.

We wszystkich stronach i hostingach zostaje wprowadzony stan ci膮g艂ego uploadu.

Ka偶dy kto pope艂ni艂 przest臋pstwo lub sprzeciwi si臋 kr贸lewskiej stra偶y podlega surowej karze.

Egzekucj膮 tego prawa zajm膮 si臋 wielmo偶ni Patroni!




Tak jako艣 mnie nasz艂o na Gothica II - mam nadzieje, 偶e wiadomo o co chodzi 馃槅
Wi臋cej info na Discordzie - https://discord.gg/CzGdN3x



Poprzedni                                                                                                        Nast臋pny

Komentarze

  1. ZA GOMEZA ! mi tam nie przeszkadza :D aczkolwiek jak b臋dzie mi co艣 zbywa膰 pare $ to na pewno wy艣l臋 :D :D

    OdpowiedzUsu艅
  2. Anime fajne ale szkoda 偶e nia ma drugiego sezonu:'(

    OdpowiedzUsu艅
  3. Ten komentarz zosta艂 usuni臋ty przez autora.

    OdpowiedzUsu艅
  4. Hahaha zajebiste t艂umaczenie <3 my艣la艂em, 偶e umr臋 偶e 艣miechu.

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz