Douluo Dalu 2nd 48




Wybaczcie...
Chciałem go udostępnić najpóźniej wczoraj wieczorem, ale padłem po długiej podróży.
Tak czy inaczej jest to kluczowy moment dla moich dalszych tłumaczeń, za który muszę bardzo podziękować wszystkim Patronom! :)
Zdecydowałem się rzucić wszystko, wyjechać, wynająć kawalerkę i skupić wyłącznie na tłumaczeniu.
Co prawda z samego wsparcia nie będę w stanie jeszcze wyżyć, ale oszczędności powinno mi wystarczyć, żeby spróbować ;)
Możecie się teraz spodziewać większego tempa ^^
(Oczywiście jak tylko się trochę ogarnę, bo póki co nawet poduszki tu nie mam...)

Miłego oglądania!


Poprzedni                                                                                                        Następny

Komentarze

  1. Dzięki Ci z całego serca dobry człowieku! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję serdecznie za tłumaczenie i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. jest jakaś szansa ze dziś będzie odcinek wrzucony czy nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szansa jest zawsze :) jest już 斗罗大陆 第75集 Douluo Dalu 2nd 49 :D Mistrzu tłumaczeń bufuj się oby muza wydajności obdarzyła Cie pełnią siły a studentki biegunką:) pokaż pełna moc i dodaj nam chwilkę tłumaczonej rozkoszy w tym okrutnym świecie.

      Usuń
  5. Będzie dzisiaj kolejny odcinek dla wszystkich?

    OdpowiedzUsuń
  6. bedzie moze dzisiaj wrzucony douluo dalu odc 49 ?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz