The Legendary Moonlight Sculptor


Jak niektórzy już wiedzą, zabrałem się za tłumaczenie mang!

Dołączyłem do grupy BSkan i wraz z edytorskim weteranem Shinzuke będziemy
wyławiać zapomniane perełki 😁

Na początek zajmiemy się dokończeniem mangi The Legendary Moonlight Sculptor.
Co dalej? Czas pokaże ;)

Rozdziały pewnie będą wychodzić dość często, więc nie będę spamił postami co rozdział,
a ewentualnie wspomnę co nieco pod kolejnymi odcinkami.

Bez obaw, tempo wydawania odcinków raczej z tego powodu nie spadnie 😅

Rozdziały będą pojawiać się na stronie mangadex.

LINK TUTAJ

Miłej lektury! 

Komentarze

  1. Kiedy kolejny rozdział bo już wszytskie przeczytałem

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak samo już skończyłem i czekam na więcej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uffa to nie fer Panowie 29 i 30 opanowałem angielski 31 po rosyjsku też coś nie wiem jak ... o.O ale od 32 error base ... nosz %$#&**$%$# ać , miałem nie czytać mang po co mi to było?

      Usuń
    2. https://mangadex.org/title/31477/solo-leveling
      Tu macie również bardzo fajna mange ja coś

      Usuń
    3. Jw. Solo leveling jest sztos

      Usuń
  3. Solo leveling na phoenix scans obejrzyjcie jest tam wiecej przetlumaczonych juz i sa tam jeszcze inne fajne jak A Returner's Magic Should Be Special i iron ladies

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :) Mam nadzieje, ze jak przetłumaczycie kolejne rozdziały też dacie tutaj informacje :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz