Dou Po Cang Qiong 11

馃爤








Kolejne ca艂odobowe t艂umaczenie! 馃槄
Chcia艂em wyrobi膰 si臋 do p贸艂nocy, ale jednak zabrak艂o mi 3 godzin...
Tym razem faktycznie zrobi臋 sobie kr贸tk膮 przerw臋 - g艂贸wnie po to, 偶eby dobrze ogarn膮膰 obs艂ug臋 Discorda, Patronite, edycje html oraz sprawdzi膰 jak wygl膮da ewentualny zakup w艂asnej domeny
(je艣li kto艣 si臋 dobrze orientuje w tym temacie to by艂bym wdzi臋czny za pomoc).
Czyli w sumie ci臋偶ko to nazwa膰 odpoczynkiem, ale powiedzmy, 偶e b臋dzie gdzie艣 w mi臋dzyczasie przerwa na podwieczorek 馃槆
Mi艂ego ogl膮dania!

Poprzedni                                                                                                        Nast臋pny

Komentarze

  1. nom to teraz jestem ciekawy co dalej... po co ta nauczycielka ? i dlaczego ? licz臋 na szybciutko kolejny odcinek xD je艣li to nie problem.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. je艣li chcesz ogarn膮膰 obs艂ug臋 discorda to mo偶esz si臋 mnie poradzi膰 chce sobie zrobi膰 jaki艣 lepszy serwer wielofunkcyjny wi臋c mam tam troch臋 kana艂贸w przygotowanych dam ci w艂a艣ciciela tak samo jak go艣ciowi z kt贸rym wsp贸艂pracuje i robi臋 gre. ;) wi臋c link贸w z regu艂y nie podaje chyba 偶e mnie wyra藕nie kto艣 nie poprosi ale do znajomych mo偶esz mnie doda膰 Halk6000#9871

      Usu艅
  2. Zarabiamy odcinek i normalnie czekam w napi臋ciu na kolejny 馃槀

    OdpowiedzUsu艅
  3. Dzi臋ki za odcinek bo dzi艣 i jutro mnie nie b臋dzie

    OdpowiedzUsu艅
  4. Jeszcze jeden a p贸藕niej 2 sezon. Mam na dzieje 偶e nie b臋dzie przerwy tylko od razu tak jakby to by艂 kolejny odcinek.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo :D Jedyna przerwa to co najwy偶ej na ogarni臋cie spraw technicznych - lepszych program贸w do tworzenia i edycji napis贸w, konwersji film贸w, edycji html, czy ogarni臋cie Discorda, Patronite'a lub hosting贸w. Chcia艂bym te偶 po艣wi臋ci膰 troch臋 wi臋cej czasu na nauk臋 chi艅skich krzaczk贸w, cho膰 robi臋 to ju偶 w sumie przy tworzeniu t艂umacze艅 :)

      Usu艅
  5. Nawet je艣li jeste艣 b臋dzie jestes zajebisty i b臋d臋 czeka艂 a偶 wrzucisz

    OdpowiedzUsu艅
  6. Dzi臋ki za t艂umaczenie.

    PS: To anime ma 3 sezony i kilka odcink贸w specjalnych :)

    OdpowiedzUsu艅
  7. Normalnie mnie telepie w oczekiwaniu na kolejny odcinek nie mog臋 si臋 doczeka膰 馃槀馃槀

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Robi臋 co mog臋, ale t艂umaczenie bezpo艣rednio z chi艅skiego niestety troch臋 mi zajmuje... i jako艣 lepiej mi si臋 to robi za dnia ;D

      Usu艅
  8. Nie spiesz si臋 wa偶ne 偶eby by艂 馃槀

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz