Douluo Dalu 2nd 42

🠈


Linki do odcinka:






Jak tym razem jakość nie będzie świetna to od razu możecie wydymać mnie w zada, bo jak na razie kompletnie nie mam pomysłu co więcej mógłbym z nią zrobić 😝

Tłumaczenia trochę mi zajmują, bo nadal muszę bardziej polegać na mojej znikomej znajomości chińskiego niż na angielskich i innych translacjach. W sumie nie wnikałem ile zabierają one innym tłumaczom, ale z mojej perspektywy to nadal jestem zamulony...
Jeśli dojdę do komunikatywnego poziomu w j. chińskim to myślę, że spokojnie będę w stanie robić to wszystko ze 3-4x szybciej :p  

Jak następny odcinek sprawi mi tyle samo kłopotu to zacznę czytać mangę, bo takie rzeczy jak nazwy szkół, czy niektóre imiona i nazwy umiejętności są często kompletnie wypaczone, a ze słyszenia łatwiej nie jest...
Jeśli znacie jakieś strony, gdzie mogę znaleźć jakieś niezależne tłumaczenia w innych językach tego jak i innych chińskich animek to bardzo prosiłbym o linki - bardzo ułatwiłoby mi to tłumaczenie następnych odcinków! 

No i oczywiście - Miłego oglądania!

Poprzedni                                                                                                        Następny

Komentarze

  1. No i teraz mogę iść spać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś kozakiem naprawdę szanuje twoja prace i bardzo nie mogę się doczekać co Dalej się wydarzy 😌

    OdpowiedzUsuń
  3. xD no teraz to się wkurzyłem. w takim momencie żeby odcinek się skończył liczę na kolejny już niedługo. xD bo wciąż czuję ten niedosyt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja po każdym odcinku czuje niedosyt ale trzeba jednak wytrzymać 😂

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki za tłumaczenie mam propozycje jeśli masz dużo czasu to czy zechciałbyś tłumaczyć kilka serii przykład taki będziesz dawał tak jak zwykle ale w wolnym czasie weźmiesz przetłumaczyć całą serii'e jakąś i jak skończysz tą całą serii'e to ciepniesz cały sezon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, szczwane lisy :) Wiem, że Wam się czekać nie chce i najchętniej byście mnie mnie przykuli do krzesła i zmusili do tłumaczenia sezonu dziennie! ;D
      Niestety nie mam aż tak dużych ilości wolnego czasu...
      Ewentualnie mógłbym założyć swojego Patrona i tam dla chętnych za jakieś symboliczne grosze udostępniać nadgodziny - w taki sposób mógłbym faktycznie pozwolić sobie nieco nagiąć swój grafik, a być może i wykupić własną domenę i bezpośrednio na nią wrzucać nowe odcinki ;)

      Usuń
    2. Wystarczy że tlumqczysz co tydzień soul land :)

      Usuń
  6. Też szukałem tłumaczeń i nie ma innych. To tak jest w tych chińskich, że tych osób jest strasznie mało i jak już ktoś tłumaczy to inni się nie podejmują. Tłumaczył to ktoś inny wcześniej, ale sobie odpuścił.
    Możesz wprowadzić takie coś, że patroni będą dostawać odcinki z 2 dni wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie bezsensu 2 dni wcześniej patroni by dostawali powiedziałbym że 2 dni później by dostawała cała reszta lepiej napisać na początku i/lub na końcu odcinka kto sponsorował nie?

      Usuń
  7. Wyjdzie dziś odcinek dou po?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się o niego, ale jestem dziś solidnie wyczerpany :/ Jakby co, gdzieś koło północy może się pojawić

      Usuń
    2. nie śpiesz się nikt cię nie pośpiesza ;)

      Usuń
  8. Panie spokojnie weź sobie też parę dni przerwy bo nam padniesz ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może faktycznie skorzystam z propozycji... chyba jakiś wirus się mnie uczepił, kompletnie się skupić nie mogę :/ Może niekoniecznie aż parę dni, ale dziś dam sobie na wstrzymanie. Irytuje mnie to, bo tyle co postanowiłem sobie tłumaczyć co najmniej jeden dziennie, ale chyba lepiej będzie przysiąść w pełni sił i zrobić kilka odcinków na raz niż wiele godzin męczyć się z jednym

      Usuń
    2. Nie może tylko odpoczywaj w takim stanie to bardziej się umordujesz i pożałujesz potem lepiej na spokojnie i w pełni zdrów :P

      Usuń
  9. Nie ma problemu jak jesteś wyczerpany to luz ale bedziesz moim bohaterem jak wleci odcinek 😌💪

    OdpowiedzUsuń
  10. Cholera, słysząc coś takiego mam ochotę zarwać nockę i pisać do rana, ale moje ciało kompletnie się z tym nie zgadza 😅

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja praca jest zajebista ale jednak trzeba odpocząć dbaj o zdrowie i wypocznij

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. jak potrzebujesz przerwy to ją sobie zrób no przecież każdy ma swoje życie prywatne, a to że odcinka nie ma 1-2 dni to i tak dobrze. Też jesteśmy ludźmi powinniśmy zrozumieć. Dla mnie mogą być jeden odcinek z serii tygodniowo bo i tak lepsze to niż czekać miesiące na następnego chętnego do dalszego tłumaczenia. Mam nadzieje że przetrwasz długo, może i teraz trochę ci schodzi tłumaczenie ale za to wychodzi znakomicie. Więc trzymaj tak dalej i powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jutro następny odcinek douluo dalu ciekawe jak walka się potoczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proponuje zobaczyć :) już jest https://www.youtube.com/watch?v=RhMoJh69vU4
      Teraz tylko przekażmy moc tłumaczowi:)

      Usuń
    2. Dz za linka I powiadomienie

      Usuń
  14. gdzie znajde napisy polskie do soul land 1 i 2 sezonu

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz