Douluo Dalu 2nd 44

🠈









Zajęło mi to dłużej niż się spodziewałem (może kiedyś będę w stanie napisać, że zrobiłem coś szybciej...), ale się udało.
Mam nadzieje, że nie bÄ™dzie żadnych bÅ‚Ä™dów - jakby siÄ™ pojawiÅ‚y, piszcie. 
Jutro mam trochę spraw do załatwienia, ale postaram się zacząć kolejny odcinek drugiego sezonu Dou Po Cang Qiong.
Nie chcę podawać daty z góry i zawieźć czyichś oczekiwań, ale do środy mam nadzieje go ukończyć.
Miłego oglądania!

Poprzedni                                                                                                        NastÄ™pny

Komentarze

  1. Do środy ukończyć sezon? Życzę powodzenia, 5!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, pisane na szybko - chodziło mi o ukończenie pierwszego odcinka :D

      Usuń
  2. odcinek wymiata dużo się dowiedziało następny robi wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  3. dzieki. a co z tym 2 anime jak sytułacja ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To 2 anime to Dou Po Cang czyli Battle Through the Heavens.
      2 i 3 sezon tego anime to kosmos :D Wczoraj skończyłem wszystkie 3 sezony i nie potrafie opisać jak to jest dobre a jaki progres zaliczyli od 1 sezonu to szok :D

      A co do douluo dalu to jak zwykle trzyma poziom odcinek sztos jak zawsze

      Usuń
  4. Zabawa w shoguna mnie rozwaliła, naprawdę jesteś świetnym tłumaczem z poczuciem humoru. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Po obejrzeniu tak bardzo zaciekawiło mnie to jaka będzie ich kolejna walka. Nie mogę się doczekać następnego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Można linka gdzie składać datki i zostać patronatem

    OdpowiedzUsuń
  7. I jak idzie tłumaczenie odcinka? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. 斗罗大陆71 jest już nowy odcinek i jak zwykle następny będzie mega :P idę w kriokomorę do soboty.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz