Douluo Dalu 2nd 45

🠈












Kolejny dzień bez snu, ale oto i jest!
Nowy odcinek dostępny dla wszystkich... Patronów 😈
Jak obiecałem tak zrobiłem! Dorwałem RAWa jak szybko się dało i zrobiłem coś do przodu.
Może w końcu Patroni będą mogli poczuć, że warto było we mnie inwestować 😂
Jak się uda utrzymać tempo to może nawet zacznę robić po 2 odcinki dziennie 😆
Jest progres i w końcu z dotychczasowych 15h roboty na odcinek powoli schodzę poniżej 10h!

Dla wszystkich odcinek prawdopodobnie będzie dostępny jutro

Poprzedni                                                                                                        Następny

Komentarze

  1. Wielkie dzięki za odcinek.Oraz za ciężką prace.Widzę że Douluo Dalu 2nd jest na równi :].

    Z tłumaczeniem,to mam nadzieje na kolejne Dou Po Cang Qiong 2nd w tak zwanym międzyczasie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. https://patronite.pl/Mogaro
      Zapraszam i dziękuję za wsparcie :)

      Usuń
    2. Jak ja tam dałem "Ś" to ja nie wiem O_O w każdym razie zostałem patronem :D

      Usuń
  3. Pisze jako anonim bo popilem i nie stworze konta dzieki za odc ! dzisiaj 18 mialem to popilm dziekuje bardzo za odciki w razie co postaram sie wesprzec wasze zdrowie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy wyjdzie 45 odcinek z Soul Land?

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogaro 10 godzin temu dałeś odcinek patronom to może dałbyś nam choćby i o 15? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak 10? 15 godzin temu!

      Chciałem się wyrobić przed daremnymi angielskimi napisami od animexina, ale jednak i tak mnie wyprzedził o 1-2h xD

      Usuń
    2. O to tym bardziej xD

      Usuń
  6. Rozwiązanie dla niecierpliwych jest proste daj min 3 zł miesięcznie i nie czekaj :D

    OdpowiedzUsuń
  7. witam kiedy będzie
    dostępny odc dla wszystkich .bo już się doczekać nie mogę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Huehehe - w pełni zrozumiesz ten tekst dopiero po jego obejrzeniu xD
      ( •̀ᴗ•́ )

      Usuń
    2. Sprytnie unikasz prostych odpowiedzi Mogaro najsik

      Usuń
  8. ehh z chęcią zostałbym patronem ale nie mam jeszcze 18 lat (jeszcze 2mies) i nie mam jak to zrobić :/
    PS: może być psc? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtedy czułbym się jakbym coś sprzedawał...
      Aż tak chytry nie jestem - po prostu chce się jakoś odwdzięczyć za wsparcie ;)
      Poczekaj najwyżej jeszcze te 2 miesiące.
      Choć w sumie na konto bankowe, ani Patronite chyba nie ma większych restrykcji. Nawet kilkulatek może je mieć

      Usuń
    2. Konto bankowe możesz mieć od 15/16 lat, wystarczy TYLKO podpis mamy i twój.

      Usuń
    3. Mathew dzięki za info :D ale nie opłaca mi się już, poczekam 2 mies. i sam se założę

      Usuń
    4. W PKO już widzę jakaś oferta junior do wieku 0-13 lat jest, choć nie wiem jak to tam wygląda

      Usuń
  9. jutro o której możemy się spodziewać odcinka??

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzia za EPka :) Jak ja lubię czekać na nexta Wrrrrr:P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz