Douluo Dalu 2nd 41



Linki do odcinka:





Oto i on! :)
Niestety pod wzgl臋dem jako艣ci nadal przede mn膮 d艂uga droga, ale robi臋 co w mojej mocy by to zmieni膰. 
Nie chcia艂em zmusza膰 Was do czekania, wi臋c wys艂a艂em to co mam.
Zanim rozpoczn臋 dalsze t艂umaczenia ca艂y ten tydzie艅 po艣wi臋c臋 na znalezienie odpowiadaj膮cych mi program贸w i popraw臋 jako艣ci film贸w. 
Bardzo dzi臋kuj臋 za Wasz膮 pomoc i wsparcie, na pewno zrobi臋 z nich dobry po偶ytek!
Jak ju偶 to opanuj臋 zajm臋 si臋 reuploadem wszystkich odcink贸w w odpowiedniej jako艣ci. 
Pozdrawiam i mi艂ego ogl膮dania!

PS. Przepraszam za kilka liter贸wek i b艂膮d ortograficzny. Chcia艂em to szybko doko艅czy膰 i nie by艂o czasu na rewizje :p Chodzi mi g艂贸wnie o run臋 zamiast tur臋 i ochydnym zamiast ohydnym. Ustawi艂em ju偶 sobie sprawdzanie pisowni, wi臋c w przysz艂o艣ci raczej ju偶 nie b臋dzie tego typu b艂臋d贸w!


Poprzedni                                                                                                        Nast臋pny

Komentarze

  1. Dzi臋ki wielkie kierowniku niech Ci Bozia to wynagrodzi ;)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Mi tam jako艣膰 nie przeszkadza. Dzi臋ki za dodanie.

    OdpowiedzUsu艅
  3. mi te偶 ta jako艣膰 jaka teraz jest nie przeszkadza. Nie mog臋 si臋 doczeka膰 nowego odcinka kt贸ry wychodzi w sobot臋, ale pewnie dopiero za tydzie艅 b臋d膮 walczy膰 :(

    OdpowiedzUsu艅
  4. Wleci dzisiaj jaki艣 odcinek z innej serii? :D

    OdpowiedzUsu艅
  5. Dzi艣 jeszcze nie. Pierwsze chc臋 sobie jeszcze to wszystko porz膮dnie pouk艂ada膰, 偶eby m贸c skupi膰 si臋 wy艂膮cznie na t艂umaczeniu, ale uda艂o mi si臋 osi膮gn膮膰 to co chcia艂em :)
    Co prawda nadal pliki zajmuj膮 ok. 400mb zamiast 250-300 i kompresowanie nieco d艂u偶ej mi zajmuje, ale jest to ju偶 do zaakceptowania.
    Dzisiejszy wiecz贸r i pewnie przez wi臋kszo艣膰 jutrzejszego dnia b臋d臋 zajmowa艂 si臋 jeszcze typowo technicznymi sprawami - zamontowaniem nowego dysku w laptopie, instalacj膮 nowego systemu oraz posk艂adaniem stacjonarki do kupy, bo nowe cz臋艣ci od tygodnia si臋 na mnie patrz膮 :p
    Ci臋偶ko oceni膰 ile dok艂adnie mi to zajmie, ale jak wszystko p贸jdzie jak nale偶y to od jutra pe艂n膮 par膮 lec臋 z t艂umaczeniem!
    A w mi臋dzyczasie zrobi臋 reupload poprzednich odcink贸w w porz膮dnej jako艣ci :]

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Nowe cz臋艣ci i le偶膮? Herezja :D U mnie jeszcze kurier nie wyjdzie, a ju偶 rozpakowane :) Bez po艣piechu :) Fajnie czyta膰 o post臋pach. Czekam na reupoload, bardzo :)

      Usu艅
    2. Ja pod tym wzgl臋dem zawsze si臋 oci膮gam, bo jeszcze nigdy nie zdarzy艂o si臋, 偶ebym nie mia艂 偶adnych komplikacji - albo sprz臋t albo oprogramowanie.
      Moja wiara we w艂asny niefart jest ju偶 chyba na tyle wielka, 偶e sam je wywo艂uje :p
      Tym razem te偶 si臋 nie zawiod艂em. Pocz膮tkowo ci臋偶ki szok i niedowierzanie - wszystko 艣miga, ale przy drugim odpaleniu odci臋艂o zasilanie - p艂yta g艂贸wna spalona, czyli jednak wszystko w normie xD
      Ale bez obaw, na harmonogram mi to nie wp艂ynie.
      Tak poza tym to ciekawy zbieg okoliczno艣ci, 偶e trafi艂o j膮 akurat chwile po 3:30 ;D

      Usu艅
  6. format factory to program do lepszej jako艣ci

    OdpowiedzUsu艅
  7. dzi臋ki za t艂umaczenie tego

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz